blev kickad i röven.

Hej glömde bort bloggen idag. lol. fick en spark i röven av josefin via sms.

dagens tabbe: inser att jag har ont om tid när jag var i täby så jag skyndade mig snabbt till tåget därav langande jag vinters första halka. jag ramla rakt på rumpan * första reaktionen var "shit var de någon som såg"?! tyvärr så var det en hel del så jag ställde mig snabbt upp och drog bort all snö på bena med vanten men missade snön på rumpan så då kom en tjej fram som sa att hon inte kunde hålla sig för att det såg så roligt ut. kul, klantig har jag blivit. 
 
dagens dilemma : 
har spam- kollat på victorias secret fashion show, så har insett att jag borde byta kost igen och börja träna. 
vill bli sådärr extremt FIT som alla tjejer vill bli. men det känns omöjligt men varför inte försöka liksom.

skaffade TUMBLR idag också väntar spänt på att Johanna ska göra den fin, så jag kan använda kontot. 
förövrigt när jag kom hem klippte jag ihop lite inspo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0