Press och stress

godmorgon, behöver verkligen skriva av mig, har så mycket jag bär på att jag inte orkar riktigt längre.
så otroligt stressad främst över skolan, sen även att ständigt tänka på en viss person och ständigt ha en klump i magen,måste man bli naiv för att sluta tänka på hela honom? värsta som finns när jag får panik och bara vill skrika och gråta men det går inte för jag tål inte att känna mig svag, skolan ger mig panik rätt ofta har drömt och vaknat upp med ångest att jag måste plugga. Det ända som ger mig glädjerus just nu är när jag får träna. Ska nog till gymmet och förtrycka allt det jobbiga är så trött på all press! nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0